חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
דרוש מציל לבריכה

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

דרוש מציל בריכה

דרוש מציל בריכהדרוש מציל בריכה לכל בית מלון, מועדון ספורט, או קאנטרי קלאב. אך הדרישה למצילים היא קודם כל תעודת הסמכה ממשרת התמ"ת, אותה ניתן להשיג אך בהשלמת קורס מציל סוג 1, כשבהמשך תוכלו להתקדם לתעודת מציל סוג 2. בית הספר "אומן המים" מעמיד לרשותכם מגוון קורסים המיועדים לאוהבי המים שרוצים ללמוד להציל חיי אדם בסביבה זו.

דרוש מציל בריכה – דמות חשובה וסמכותית

אין ויכוח כלל על חשיבות המציל. דרוש מציל בריכה בכל בריכה באשר היא, רק כך נוכל להיות בטוחים כי יש מישהו בעל הכשרה מתאימה ששומר עלינו. בשל האחריות המוטלת עליו, המציל מהוות מופת ודוגמא לציבור המתרחצים. עליו להיות קשוב אליהם ודרוך ומרוכז בכל המתרחש סביב.

בעוד הבריכה יכולה לספק לנו שעות ארוכות של הנאה צרופה, הרי שהיא גם טומנת בחובה סכנות רבות כגון טביעה, פגיעה בגפיים, ראש ועמוד השדרה ועוד. כיוון שעל המציל ליצור עבור הנופשים את הסביבה הבטוחה ביותר, אנו חייבים להקשיב להוראותיו. התקשורת בין המציל למתרחצים היא די פשוטה. אנחנו נקשיב לך- ואתה תציל אותנו. מעמדתו הגבוהה הוא רואה את כל המתרחש סביב, גם אם אנחנו לא מודעים לסכנות, המציל הוא זה שרואה אותן, ולא אחת נוכל לשמוע " הג'ינג'י עם הכדור, תצא מהעמוקים!". כל זאת, על מנת לשמור על הבטיחות שלנו במים.

מה לומדים בקורס מצילים?

על מנת להתקבל לקורס, על המשתתפים להיות בעלי יכולת שחייה וצלילה טובה, לעבור את מבחני הכניסה בשחייה, לעבור את הבדיקות הרפואיות הכלליות ושל רופא העיניים ולהיות מעל גיל 17 ו-9 חודשים. הקורס הראשוני כולל חלק עיוני, מעשי במים וקורס מתן עזרה ראשונה והחייאה. השיעורים כוללים לימוד סגנונות שחייה שונים, צלילה, סגנונות הצלה, שחייה עם פצוע או טובע, שימוש בציוד, מבנה הבריכה ועוד. לקראת סיום הקורס יהיה עליכם לעבר את מבחני ההסמכה בשלושת התחומים ורק לאחד מכן תוכלו לזכות בתעודת מציל מוסמך מטעם משרד התעשייה, מסחר והתעסוקה.

המציל הוא זה שנמצא בכל בריכה ובכל חוף ים מוכרז שבו ישנם שירותי הצלה. זו עבודה לכל דבר שעבורה מקבלים שכר, אבל בניגוד לעבודה אחרת העבודה של המציל היא כזו אשר מצילה חיים ושומרת על אנשים שמגיעים לבלות בים או בבריכה בצורה שאינה מסכנת אותם ואת שלומם, ושם יהיה תמיד דרוש מציל. על מנת לרכוש את ההכשרה לתפקיד זה, פנו אל ביה"ס "אומן המים" עוד היום.

דרוש מציל – קריירה לאוהבי המים

למרות שאנשים שאוהבים מים כמו דג יהיו כאלה שלרוב מביטים אל עבר המים בתור מצילים, עדיין העבודה בתור מציל היא כזו אשר מחייבת את האהבה הזו אל המים ואת היכולת הפיזית המאוד גבוהה בנוסף לאחריות מאוד גבוהה לגבי הרוחצים בכל יום ובכל שעה.

רק אדם שאוהב לשחות ואוהב את המים הוא כזה שימצא לנכון להתקדם אל עבודה בתור מציל, כי אדם כזה יפגין יכולות מאוד גבוהות שמאפשרות לו לעמוד בכל תנאי הסף מלכתחילה, ולא להתאמן על מנת להגיע אל דרישות הסף הללו טרם הקבלה אל קורס מצילים. לאחר מכן נמצאים הכי קרוב שאפשר אל המקום שהכי אוהבים, והופכים את המקום הזה לאזור בטוח לכל הרוחצים שיודעים עד כמה דרוש וחיוני מציל.

דרוש מציל – עבודה עם אחריות גדולה

אם חשובים על זה לעומק, מבינים כי מציל הוא כמו סוג של תצפיתן. הוא כל הזמן נמצא עם מבטו אל עבר חוף הים שעליו הוא מופקד בתור מציל או האזור של הבריכה, ושם הוא מביט על מנת לראות האם ישנם רוחצים שמציבים את עצמם בסיטואציה שיכולה להביא אל טביעה, ומעירים את תשומת ליבם אל רחצה לפי הוראות המציל כנדרש.

להציל חיים מתחיל כבר בעמדה שבה המציל נמצא, וככל שמדובר בעבודה טובה, כך מספר האנשים אשר יזדקקו בפועל לשירותי ההצלה מטביעה רק ילך ויהיה יותר קטן. הוא האדם שלו קוראים לסיוע ועזרה, והצלה של חיים היא זו שמסייעת לכל המתרחצים במים להיות ממוקדים בהנאה.

עבודה לאחר קורס קצר

המהלך של קורס מצילים הוא מאוד אינטנסיבי וכולל בתקופה קצרה יחסית את כל מה שמציל צריך לדעת על מנת לבצע את העבודה שלו בצורה הכי טובה שאפשר. לאחר המעבר של בחינות ההסמכה בצורה מוצלחת יכול כל מציל בעל תעודה לחפש אחר מקום שבו דרוש מציל, כאשר הצלה היא סוג של משרה שהדרישה עבורה רק הולכת ועולה בהתמדה. את השכר אף אפשר לגדיל במידה ועוברים את הקורס של מציל סוג 2, אז הופכים למציל אחראי.

דרוש מציל בריכה וים למגוון מקומות

מודעות בנוסח "דרוש מציל בריכה" נחשבות לנפוצות מאוד במדינתנו החמה. עם מאות בריכות עירוניות, קאנטרי קלאב למיניהם, פארקי מים ועוד, הביקוש למקצוע גבוה מאוד והאמת היא שלא רק בתקופת הקיץ. בבית הספר אומן המים ישמחו לעזור לכם להפוך למצילי בריכה מקצועיים כך שבפעם הבאה שתיתקלו במודעת דרושים, תוכלו להגיש את מועמדותכם לתפקיד. להלן סיבות נוספות שיגרמו לכם לרצות להיות מצילים. 

דרוש מציל בריכה –  גם אתם צריכים לשקול את העניין

אז אמרנו שמקצוע המציל נחשב למאוד מבוקש כך שתמיד תמצאו בו פרנסה בטוחה. אך מעבר לזאת, ישנן עוד מספר סיבות שאמורות לגרום לכם לרצות להיות מצילים:

  • קורס קצר – בעידן של היום, כמעט כל הכשרה, קורס או לימוד אורכים בין מספר חודשים למספר שנים. קורס מצילי בריכה מתפרש על פני קצת יותר משבועיים, ואם נחשיב גם את המבחנים בסיומו, בתוך פחות מחודש אתם יכולים להתחיל בקריירה חדשה.
  • שיעור עוברים גבוה במיוחד –  בישראל ניתן למצוא בתי ספר מצוינים למצילים, כך שכל עוד תבחרו נכונה, אין שום סיבה שלא תעברו. את מבחני מצילי הבריכה עוברים רובם המכריע של הנבחנים, אם לא בפעם הראשונה, אז בשנייה. ובלי שתצטרכו לעבור את הקורס פעם נוספת.
  • גמישות המקצוע – מקצוע המציל מספק גמישות רבה מבחינת התנאים. מצילי בריכה רבים עובדים במשרה מלאה, אחרים משלבים זאת עם לימודים או מקצוע נוסף. המשמרות, לרוב, גמישות, מה שמאפשר לעבוד ולחיות גם יחד (משהו שאי אפשר לומר על תחומי עבודה רבים). בנוסף, לא משנה היכן תחליטו לגור, תמיד מובטח לכם שתמצאו בריכה באזור שמחפשת מציל פנוי.
  • אפשרויות קידום – שנתיים מגמר קורס מצילים סוג 1, תוכלו לעבור קורס נוסף שיהפוך אתכם ל"מצילים אחראים". הדבר טומן בחובו תוספת שכר מכובדת שתוביל אתכם למשכורת של יותר מ-10,000 ₪ במרבית המקומות. קורס מצילי בריכה מהווה גם נקודת פתיחה לעתיד מבטיח כמצילי ים, למי שיחפוץ בכך.

אומן המים  – מסדרים לכם את הקריירה 

בבית הספר אומן המים ידאגו לכך שבפעם הבאה שתיתקלו במודעה שמכריזה כי דרוש מציל בריכה, אין סיבה שלא תתקבלו. אינספור בוגרים כבר עברו בהצלחה קורס מצילים מקצועי דרך בית ספרנו,  וכעת הגיע גם הזמן שלכם. צרו עימנו קשר והתחילו לבנות קריירה.

 

דילוג לתוכן