חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

מה כולל קורס מצילים?

קורס מצילים מיועד לאנשים המעוניינים להשתלב בעבודה בבריכות ובים וליהנות ממקצוע מבוקש ונחשב בכל תקופות השנה.

הקורס מיועד לאנשים שאוהבים מים ורוצים ללמוד להציל חיי אדם בסביבה זו.

בית הספר למצילים "אומן המים" מציע מגוון של קורסים והכשרות בתחומים השונים של הצלה, כמו קורסי מצילים, קורסי ריענון למצילים, קורסי עזרה ראשונה וקורסי שחייה לרמות השונות.

המציל הוא דמות סמכותית העל היכולת להציל חיים במצבי חירום, כך קורס מצילים יכול להעניק את ההכשרה הדרושה על מנת להפוך למציל מוסמך. הקורסים לרוב אינם ארוכים במיוחד אך כוללים נושאים מגוונים.

  • לימודים עיוניים- כוללים מעבר על נושאים שונים כמו שיטות שונות להצלה, זיהוי טובעים, סוגי טביעה, הוצאת טובעים מהים, ציוד הצלה ועוד.
  • לימודים מעשיים במים- כאן תוכלו ליישם את כל אשר למדתם במהלך הלימודים העיוניים, כולל שיפור סגנונות השחייה ותרגול תחומים שונים כגון שימוש בסירות הצלה.
  • עזרה ראשונה והחייאה- תחום זה הינו חיוני לתפקיד המציל ותלמדו את כל עקרונות העזרה הראשונה וביצוע החייאות ודרכי הטיפול המקרי טביעות המוניות.


המשתתפים בקורס אשר יעברו את מבחני ההסמכה יקבלו תעודת מציל מוסמך סוג 1 מטעם משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה (התמ"ת). חשוב לזכור כי כל מציל מחויב על פי חוק לעבור ריענון אחת לשנתיים קורס ריענון בעזרה ראשונה.

מה צריך כדי להתקבל לקורס?

חשוב לציין כי לא כולם יכולים להתקבל לקורס מצילים. על מנת להיכנס לקורס יהיה עליכם לעבור תחילה בדיקה רפואית מקיפה ומבחני כניסה.

הבדיקות כוללות בדיקה של רופא כללי ורופא עיניים. כמו כן עליכם להיות בעלי ידע במקצועות בשחייה והצלילה, כלומר, אם אתם לא יודעים לשחות, ייתכן וזה לא הקורס המתאים ביותר עבורכם.

בית הספר "אומן המים" קיים משנת 2000 ומציע מגוון של קורסים למצילי בריכה והתמחויות בסגנונות שחייה שונים, כמו כן הוא פועל תחת פיקוח מקצועי של משרד התעשייה והמסחר.

עוד באותו נושא…

דילוג לתוכן