חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
מציל – מקצוע מציל חיים

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »
קורס מצילים בתל אביב

קורס מצילים בתל אביב

תל אביב היא עיר שלעולם אינה נחה, וניתן לבלות במסגרת האזורים שבה במהלך כל שעות היממה. אחת מצורות הבילוי האהובות על תל אביבים ועם ישראלים

קרא עוד »

מציל – מקצוע מציל חיים

מציל – מקצוע מציל חייםמציל הוא דמות סמכותית ואחראית, כאשר יש לו תפקיד חשוב ביותר, הגנה על בריאותם וחייהם של הרוחצים בים או בבריכה. במדינה בה הפעילות המועדפת על רבים לכל אורך עונות השנה היא הרחצה, הרי שניתן להבין כי נוכחותו של מציל דרושה בכל אותם מוקדים המועדים לפורענות. גם בים וגם בבריכה ישנם סכנות שונות. ונוכחות של קהל מתרחצים רב עלולים להקשות על היכולת של המציל לזהות סכנה. אך אל דאגה, על מנת להיות מציל מוסמך בישראל, יש צורך בהכשרה מעמיקה ומעבר של מבחני הסמכה אשר ללא ספק יכשירו אתכם להיות המצילים שנועדתם להיות!

בכל שנה אנחנו מוצפים בחדשות הכוללות דיווחים עצובים על עוד מקרה טביעה שהתרחש בחוף ללא מציל. אין ספק כי מצילים הם קו ההגנה העיקר אשר מגן על החיים של כולנו. גם בבריכות, ואפילו במים רדודים אנו עלולים להיתקל בסכנות שונות היכולות לגרום לפציעות חמורות. קפיצות לבריכה יכולות לגרום לחבלות ראש, גפיים ואפילו עמוד השדרה. על כן חשוב מאוד להישמר ולהקשיב לכל הוראות המציל בין אם אנחנו נמצאים בבריכה או בים.

מעבר להכשרה והידע המוענק למצילים בקורסם הקשורים לתחום ההצלה הימים, כולם עוברים קורס של עזרה ראשונה אחת לשנתיים על מנת להישאר בחזית ההתפתחות של הטיפולים הרפואיים אשר הם יכולים לספק במצב חירום.

איפה לומדים להיות מציל?

אתם חולמים על המים ועל הגאווה שבמקצוע המסוגל לשמור ולהגן על החיים? אולי כדאי שתפנו לבית הספר "אומן המים". כאן תוכלו לקבל את ההכשרה והכלים המתאימים על מנת שתוסמכו למקצוע. תנאי הקבלה לקורס כוללים את ידיעת השחייה ברמה טובה ומותנה במעבר כל הבדיקות הרפואיות הנדרשות. את התעודה תוכלו לקבל לאחר שתעמדו בשלושה מבחני הסמכה, מבחן עיוני, מעשי במים ומבחן במתן עזרה ראשונה. מעבר של כל המבחנים יכול לזכות אתכם בתעודת מציל סוג 1 אשר מוענקת על ידי משרד התמ"ת.

דילוג לתוכן