חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
קורס מצילים בדרום

מאמרים חדשים

קורס מצילים

חולמים להיות מצילים? מפנטזים להגיע למשרד בכפכפים ומכנסיים קצרים?  אוהבים ויודעים לשחות?  לא מפחדים מעבודה קשה?  רוצים להציל חיים   אם עניתם כן על רוב השאלות

קרא עוד »

קורס מצילים בריכה     

הבריכה היא אזור שבו אנשים נהנים להם מרחצה נעימה והיא צורת בילוי מאוד אהובה על הישראלים בימים החמים של הקיץ ועל האנשים מסביב לכל העולם.

קרא עוד »

מה כולל קורס מצילים?

קורס מצילים מיועד לאנשים המעוניינים להשתלב בעבודה בבריכות ובים וליהנות ממקצוע מבוקש ונחשב בכל תקופות השנה. הקורס מיועד לאנשים שאוהבים מים ורוצים ללמוד להציל חיי

קרא עוד »

קורס מצילים בדרוםקורס מצילים בדרום מיועד לאנשים בעלי אחריות שאוהבים את המים ורוצים לעבוד במקצוע שמציל חיים בכל עונות השנה. אם אתם מחפשים עבודה מרתקת בה תלמדו כיצד לדאוג לבריאותם וחייהם של הרוחצים, קורס מצילים זה המקום עבורכם!

קורס מצילים בדרום – עבודה מצילת חיים

בארץ הקטנה ושטופת השמש שלנו, אנשים רבים נהנים משעות ארוכות בחופי הים או בתוך הבריכות. עבודת המציל דורשת אחריות גדולה וקורס מצילים בדרום הוא הדרך האידיאלית לקבל את ההכשרה הנדרשת לתפקיד החשוב הזה. בריכות וים אינם רק מקום מהנה ומלא שעשועים, לצד הכיף אנו יכולים למצוא את עצמנו ויקירינו במצב מסכן חיים או מזוהם חלילה.

רבים מכירים את המציל בתור זה שיושב בתוך העמדה הגבוהה והנוחה שלו וצופה על קהל המתרחצים. "ילדה עם הצמה, תצאי מהעמוקים!" מידי פעם נוכל אפילו לשמוע אותו מודיע. אבל זכרו כי תפקידו של המציל מורכב הרבה יותר מזה. בראש ובראשונה עליו למנוע תאונות בעלות פוטנציאל לגרום לפגיעות שונות וחלילה לסכן את חייהם של המתרחצים. במהלך הכשרתו למד המציל לזהות התנהגויות העלולות לסכן את האדם וסביבתו ובמידה וכן התרחש מצב חירום, הוא עבר הכשרה המסמיכה אותו להעניק טיפול עזרה ראשונה, החייאה וטיפול בפציעות שונות. כמו גם הוצאת טובע מהמים, מתן עזרה לשחיין עייף ושימוש בטכניקות מצילות חיים במצבי חירום.

אפשרויות תעסוקה

לאחר סיום קורס מצילים שיעניק לכם תעודת הסמכה סוג 1, תוכלו לבחור האם להתחיל לעבוד בבריכות או להמשיך להסמכה של מצילי ים. כך תוכלו לעבוד גם בחופי הרחצה השונים הפזורים לאורך קו החוף של ישראל. ישראלי כידוע, ברובם אנשים של מים, ים ובריכות. וכשהחוק דורש מציל בכל אזור רחצה, הרי שעבודה בתחום יש בשפע. בוגרי בית הספר "אומן המים" מועסקים ברחבי כל הארץ כמצילים ומפעילים בברכות עירוניות או פרטיות, בבתי מלון ובמועדוני ספורט מסוגים שונים.

קורס מציל ים בדרום

אם אתם מחפשים קורס מצילים בדרום הארץ שבאמת יספק לכם את כל מה שצריך בשביל להצליח בתחום ההצלה, הגעתם למקום הנכון. בית הספר אומן המים ישמח לקבל אתכם לקורס מקצועי ומקיף שבסיומו (שבועיים וחצי בסך הכל) תוכלו לגשת לבחינות של משרד התמ"ת, לעבור אותן ללא בעיה, לקבל את התעודה הנכספת ולהתחיל לעבוד מייד. להלן קריטריוני האיכות שיגרמו לכם לבחור דווקא בנו. 

קורס מצילים בדרום – ללמוד אצל הטובים ביותר

ישנם מספר בתי ספר למצילים ברחבי הארץ, אך לא כל בית ספר עומד בכל קריטריוני האיכות שמבטיחים קורס איכותי, שבסיומו באמת תהיו מקצועיים ותוכלו להציל חיים. באלו קריטריונים מדובר? 

  • מיטב המרצים – תכני הקורס חייבים להיות מועברים בצורה ברורה, מובנת ומעניינת. רק מדריכים איכותיים באמת יצליחו בכך ויסחפו את תלמידיהם. בחירת המדריכים המתאימים היא פועל יוצא של מנהל בית הספר, שרצוי שיגיע מתחום הספורט והחינוך הגופני על מנת שיוכל לבחור נכונה.
  • תוכן שתואם את מבנה הבחינה – בית ספר איכותי ידאג להכין את התלמידים לבחינה בצורה שתאפשר לכמה שיותר מהם לעבור. בהתאם לזאת מבנה הקורס יהיה תואם כמה שיותר למבנה בחינת הסיום ויתמקד בכל שלושת החלקים בצורה מיטבית. קורס מקצועי שכזה יכלול בדרך כלל 86 שעות לפחות בחלוקה של 12 שעות עיוניות, 36 שעות מעשיות במים ו-38 שעות של לימודי עזרה ראשונה והחייאה.
  • קורסי המשך – רק בתי ספר וותיקים, מנוסים ומקצועיים מציעים קורסי המשך לקורס המצילים הבסיסי, כך שתוכלו לעבור את כל הכשרתכם בהם. למשל, קורס המשך שמתאים למצילים בעלי ניסיון של שנתיים ומעלה הוא הסמכה סוג 2 שיאפשר לכם להיות מצילים אחראי משמרת. מי שמעוניין להיות מציל ים, יכול גם לקחת קורס מתאים מיד עם סיומו של קורס הבסיס ולפתוח עבורו עולם ומלואו בתחום. 

אומן המים לשירותכם גם בדרום הארץ

כיום כבר אין צורך לנסוע במיוחד למרכז הארץ כדי להשיג תעודה מקצועית יוקרתית בתחום ההצלה. בית הספר אומן המים מציע לכם לעבור קורס מצילים בדרום הארץ במסגרת הפריסה הארצית הרחבה שלו. אנו מציעים לכם את מיטב שנות הניסיון שלנו וצוות המרצים המקצועיים ביותר למטרה אחת – שאתם תהיו המצילים האיכותיים והמקצועיים ביותר שרק אפשר ותוכלו להציל חיים ברגע האמת. צרו עימנו קשר ותקבלו את כל הפרטים.

דילוג לתוכן